Jau dešimtmetį teikiame elektroninių duomenų mainų paslaugą (angl. Electronic Data Interchange – EDI) Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Mūsų išskirtinumas – individualus požiūris į kiekvieną klientą. Dirbame su didžiausiomis įmonėmis ir su nedidelėmis kompanijomis. Tapome oficialiais VMI i.MAS posistemių testuotojais, tad mūsų specialistai geriausiai žino jų reikalavimus.

Apie paslaugą:

EDI (angl. Electronic Data Interchange) yra vadinamas duomenų apsikeitimas tarp elektroninių sistemų. Lietuvoje toks apsikeitimas dar kartais vadinamas EDM – elektroniniais duomenų mainais. Šis informacijos apsikeitimas dažnai yra aktualus prekybos, gamybos ir logistikos įmonėms, tačiau tinka ir kitoms ūkio šakoms.

Kiekvienam verslo procesui būdingas skirtas savas EDI rinkinys, kuriuos galima diegti tiek kartu, tiek ir atskirai. EDI suteikia galimybę mažinti žmogaus įtaką dokumentų (užsakymų, ataskaitų, važtaraščių, sąskaitų ir pan.) formavimo ir apdorojimo procese, supaprastina dokumentų valdymą, mažina dokumentų išrašymo ir administravimo kaštus.

Dauguma prekybos tinklų Lietuvoje šiuo metu jau diegia EDI paslaugas, vadinamas 4DOC, kurias sudaro:

  • Prekybos tinklo užsakymas;
  • Tiekėjo (arba vežėjo) važtaraštis;
  • Prekių priėmimo fakto (važtaraščio) patvirtinimas;
  • Tiekėjo PVM sąskaita-faktūra.

Privalumai:

  • Pilnai atitinka nuo 2016-10-01 įsigaliojusias VMI i.VAZ taisykles;
  • Visiems atvejams – vienas dokumentas. Sistemai reikia paduoti tik vieną informacijos rinkinį, o ši toliau paskirsto reikiamus rinkinius kitoms šalims;
  • Minimalizuotas klaidų skaičius;
  • Padidėjęs informacijos apdorojimo greitis;
  • Mažėja dokumento savikaina, nes nereikia spausdintinių dokumentų;
  • Galimybė keistis duomenimis su didžiosiomis prekybos sistemomis;
  • Sutvarkytas dokumentų archyvas.

Daugiau informacijos čia

Visos teisės saugomos © 2001-2017
Sistemų integracijos sprendimai